Strategia
STRATEGICZNE CELE GRUPY KAPITAŁOWEJ
Głównym założeniem długoterminowej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Śnieżka na najbliższe lata jest osiągnięcie pozycji lidera w segmencie farb dekoracyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem rynków: polskiego, ukraińskiego i białoruskiego.
Cel ten będzie realizowany poprzez dalsze dostosowywanie oferty do potrzeb konsumentów na rynkach lokalnych poszczególnych państw. W procesie osiągania pozycji lidera rynku farb i lakierów w kraju oraz Europie Wschodniej istotny będzie wzrost sprzedaży w nowoczesnych kanałach dystrybucji.
Strategia rozwoju Grupy Śnieżka zakłada szczególną aktywność w trzech obszarach:
- wzrost udziału wyrobów dostarczanych przez spółki Grupy Kapitałowej do kanału nowoczesnego tj. sieci marketów budowlanych (DIY),zarówno w Polsce, jak i na Ukrainie i w Rosji
- kontynuowanie programu budowy i przebudowy sieci sklepów partnerskich w Polsce, a także na kluczowych rynkach zagranicznych
- inwestycje kapitałowe związane z potencjalnymi możliwościami akwizycji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Ponadto Grupa Kapitałowa Śnieżka zamierza rozwijać eksport poprzez zdobywanie nowych rynków oraz rozwijanie portfolio marek: Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo-Tech, Beston.
NASZE CELE:
- stałe doskonalenie oferty rynkowej
- budowanie trwałych i przyjaznych relacji zarówno z partnerami handlowymi, pracownikami, akcjonariuszami, jak i konsumentami, w oparciu o wzajemne zrozumienie i zaufanie
- wspieranie partnerów handlowych, dystrybutorów i detalistów w zakresie informacji, marketingu i szkoleń, w przekonaniu, że dzięki ścisłej współpracy można budować wartość własnej firmy
- rozbudowa i ciągłe unowocześnianie parku maszynowego, linii produkcyjnych, magazynów i technologii produkcji
Zarząd Spółki dominującej potwierdza, że wytyczone cele Grupy Kapitałowej będą realizowane z dotychczasową konsekwencją. Harmonijny rozwój, zgodny z przyjętą strategią, ma pozwolić Grupie Kapitałowej na osiągnięcie wiodącej pozycji na konkurencyjnych rynkach.
Za czynnik decydujący o sukcesach Śnieżki uważamy budowanie środowiska ludzi, którzy identyfikują się z Firmą –jako pracownicy, kooperanci, akcjonariusze, a także jej klienci.
Każdego dnia staramy się realizować działania na rzecz tego, aby Śnieżka była utożsamiana z Firmą tworzoną przez ludzi pełnych entuzjazmu i dobrych pomysłów, a także solidnych i godnych zaufania.