Raport Śnieżki doceniony przez dziennikarzy
Raport online Śnieżki za 2017 rok to publikacja obejmująca zarówno obszary finansowe, jak i dane niefinansowe. Raport, który ukazał się pod adresem raportroczny2017.sniezka.pl, po raz pierwszy w historii spółki tak szeroko prezentuje pozafinansowe aspekty jej funkcjonowania.
- Praca nad naszym sprawozdaniem niefinansowym była kilkumiesięcznym projektem, nad którym pracował zespół złożony z reprezentantów różnych działów firmy. Wspólnie definiowaliśmy kluczowe obszary oddziaływania, dobieraliśmy odpowiednie do ich zaprezentowania wskaźniki, by wreszcie opracować wnioski i dobrać najbardziej efektywną i jednocześnie efektowną formę ich prezentacji – mówi Aleksandra Małozięc, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej.
W 12. Edycji Konkursu Raportów Społecznych udział wzięła rekordowa liczba 49 publikacji. Podlegały one ocenie kilku gremiów, wśród których znaleźli się eksperci z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych, jak i społecznej odpowiedzialności biznesu oraz dziennikarze i internauci.
- Kryteria, którymi kierujemy się przy ocenie publikacji zgłaszanych do Konkursu „Raporty Społeczne” to kompletność, zaufanie, komunikacja. Wyłonienie najlepiej sporządzonych raportów ma więc na celu docenienie tych firm i organizacji, które przygotowują i prezentują swoje publikacje w sposób staranny, przemyślany i wiarygodny - mówi Dominika Bettman, przewodnicząca Jury Konkursu Raporty Społeczne, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Podczas uroczystego ogłoszenia wyników, 19 października 2018 roku, nagrodę w imieniu Spółki odebrał Marcin Gliński, z Nobili Partners, Partnera Śnieżki w zakresie Relacji Inwestorskich. Wśród laureatów, poza Śnieżką, znaleźli się: Orange Polska i Cyfrowy Polsat, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, LPP, MPWiK S.A. we Wrocławiu oraz Fundacja Janaszka PODAJ DALEJ i Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.
Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte.