* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Konferencja Śnieżki odpowiedzią na wyzwania współczesnego biznesu

29 listopad 2018
Konferencja Śnieżki odpowiedzią na wyzwania współczesnego biznesu
„Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie” – od tych słów Petera Druckera rozpoczęła się pierwsza konferencja „Wyzwania współczesnego biznesu” zorganizowana przez FFiL Śnieżka SA, dla partnerów biznesowych. Zaproszeni przez spółkę eksperci podzielili się z uczestnikami wiedzą w zakresie wyzwań rynku pracy, przywództwa, a także zarządzania asortymentem i doświadczeniami klienta w punkcie sprzedaży.

Jak zauważyła, otwierając konferencję, Joanna Wróbel-Lipa, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Handlowych: -Zarządzanie firmą w czasach tak dużej zmienności otoczenia to wyzwanie i odpowiedzialność, a współpraca oparta na wymianie doświadczeń, dzieleniu się wiedzą o konsumentach, trendach, wyzwaniach rynku to najlepszy sposób na  wspólne kreowanie przyszłości i sukces.

Nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy – także dystrybutora artykułów budowlanych, remontowych i wykończeniowych – jest nie tylko optymalne zarządzanie asortymentem i zwiększanie efektywności sprzedażowej sklepu, ale także zarządzanie doświadczeniami klienta w punkcie handlowym. Temat ten zobrazował uczestnikom Krzysztof Pytel – ekspert z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu handlowym zarówno po stronie producenta jak i detalisty.

O roli umiejętnego odpowiadania na bieżące potrzeby klientów opowiedział także Tomasz Kosiński, Dyrektor Marketingu Strategicznego FFiL Śnieżka SA, który gruntowną wiedzę o zachowaniach konsumentów przekłada na strategie marketingowe marek znajdujących się w portfolio Śnieżki. Ekspert nakreślił obecne trendy w zakresie decyzji zakupowych konsumentów oraz wymaganiach, jakie muszą spełniać współczesne placówki handlowe, aby zapewnić klientowi pozytywne doświadczenia zakupowe.

– Z badań wynika, że aż 75% polskich konsumentów przedkłada jakość nad cenę. Coraz większego znaczenia nabiera też zdrowie i ekologia. Szacuje się, że w Polsce tzw. syndrom „chorych budynków” dotyczy aż 30% nieruchomości – i klienci są coraz bardziej wrażliwi na te zagadnienie, wybierając produkty spełniające surowsze normy, pozbawione szkodliwych substancji – powiedział Kosiński.

Cecha, która determinuje powodzenie współczesnego biznesu to także zaangażowanie. Bez niego trudno o rynkowy sukces. Od praktycznej strony pokazał to Mateusz Kusznierewicz. Utytułowany żeglarz sportowy, mający na swoim koncie tytuł mistrza świata i mistrza olimpijskiego, przedstawił uczestnikom mechanizmy motywacji, strategii i konsekwencji w realizacji planów oraz podzielił się wskazówkami, jak szybko podejmować trafne decyzje.

„Chcemy być dumni z miejsca, w którym pracujemy – zarówno jako pracodawcy, jak i pracownicy” – od tej pozornie oczywistej, ale często pomijanej w codziennym życiu firmy prawdy swoje wystąpienie rozpoczęła Zyta Machnicka – CEO i główny strateg w Lightness, ekspertka w zakresie Employer Brandingu. Z przekonaniem, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą, prelegentka omówiła temat budowania marki pracodawcy w praktyce, podkreślając, że warto mówić prawdę o sobie, swoim biznesie i o tym, co robi się na co dzień.

Podczas konferencji swoją premierę miał również Program Wsparcia Biznesu „LIDER” skierowany do partnerów biznesowych Śnieżki, którego szczegóły zaprezentowali regionalni dyrektorzy sprzedaży w FFiL Śnieżka SA – Daniel Brelak i Jarosław Czarnecki.

Konferencja „Wyzwania współczesnego biznesu” odbyła się 20 listopada 2018 roku w Hotelu Arche w Warszawie. Wydarzenie miało formę zamkniętą i było adresowane do partnerów biznesowych spółki.